Techniki sprzedaży dla nieśmiałych cz. 2

Pokaż się w sieci i lokalnie, dobre praktyki i przykłady.

Spotkajmy się na żywo 26 kwietnia o 11:00

Zapisz się!
Czytaj dalej!

Chcesz przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów? Potencjalnych klientów, nie przypadkowych obserwatorów, lub fanów, którzy nigdy nic od Ciebie nie kupią.

Icon
Icon

Ten webinar odmieni Twoje myślenie o sprzedaży! Polubisz sprzedaż, nawet jak jesteś nieśmiała i wrażliwa.

Klienci w dzisiejszych czasach są bardzo zdekoncentrowani. Masz ułamki sekund, by zwrócić na siebie ich uwagę. Jeżeli szybko nie pokażesz klientowi, co może u Ciebie dostać, stracisz jego uwagę i klient pójdzie gdzieś indziej.


Świetnie sprawdza się tu strategia marketingu treści. W praktyce jednak widzę, że większość przedsiębiorców źle ją rozumie. Głównym celem tego webinaru jest pokazanie Ci na przykładach, jakie działania możesz przygotować, by zwrócić uwagę odpowiednich osób. Potencjalnych klientów.

Zapisz się!

Czego dowiesz się na tym webinarze?

Jakie są obecnie trendy w budowany świadomości marki? Zobaczysz na przykładach, jak to wykorzystują inne firmy. Wyjdziesz z listą rzeczy do spróbowania.

Trendy w budowaniu świadomości marki.

1

Co przygotować dla klienta, by zwrócił uwagę właśnie na Ciebie.

Co i jak przygotować w sieci i lokalnie, by zbudować pozytywy wizerunek marki i nienachalnie zachęcić do zakupów.

2

Jakie są najczęstsze błędy w pokazywaniu się w sieci i stacjonarnie.

Wiesz, że jest cała masa treści, która nigdzie nie prowadzi, nie buduje zaufania do marki i nie pokazuje ofert z najlepszej strony. Zobaczysz, na co zwrócić uwagę, żeby uniknąć tych błędów.

3

IconIconIcon
Dni
Godzin
Minut
Sekund

Spotykamy się na żywo już za:

Zapisz się!

Skorzystasz, jeżeli

Pokażę Ci, jak wykorzystać przestrzeń stacjonarną, by klienci kupowali chętniej i więcej.

Masz swoje miejsce stacjonarne

Dowiesz się, jak pokazywać się w sieci i stacjonarnie oraz jak zamieniać obserwatorów w klientów.

Sprzedajesz usługi

Spojrzysz na nowe technologie jak na szansę na lepszą, konwersacyjną i empatyczną sprzedaż.

Prowadzisz biznes online

To czego się dowiesz, da Ci solidny fundament i nowy mindset na sprzedaż!

Jakie są obecnie trendy w budowaniu świadomości marki?

1

Klient, by zdecydował się na zakup, potrzebuje się upewnić, że to co oferujesz jest dla niego. Potrzebuje dowodów Twojej skuteczności i potrzebuje Ci zaufać.

Jakie materiały przygotować, by zwrócić uwagę potencjalnym klientom?

2

Jestem przekonana, że na Twojej orbicie krąży mnóstwo osób, które zastanawiają się, czy z Tobą współpracować. Zastosuj wyzwalacze sprzedaży, by dodać odrobinę więcej motywacji do kupienia właśnie teraz.

Jakie umiejętności sprzedażowe potrzebujesz wyszlifować, by obserwatorzy stali się klientami?

3

Umiejętność opowiadania historii ma wielką moc. Ma w sobie coś takiego naturalnego i autentycznego.

Na webinarze pokażę Ci przykładowe historie, które warto opowiadać w swoim biznesie. Wreszcie pokażesz swoją unikatową wartość i pokryjesz obiekcje klienta w jednym!

Dlaczego warto?

Szczerze polecam, webinar daje dużo do myślenia

i przewartościowuje podejście do sprzedaży. A Pani Monika Wrona jest bardzo kompetentną osobą

i w bardzo przystępny sposób prowadzi szkolenia.

Maja Czerwonogrodzka

Icon

To było super spotkanie. Bardzo motywujące i otwierające oczy.

Justyna Ndulue
Icon

Moniko ten webinar o przełamywaniu strachu w sprzedaży REWELACJA! Jak on mnie odblokował a ta maksyma: „mam prawo złożyć ofertę, a Ty masz prawo odmówić” zostaje moim mottem. Po wysłuchaniu Ciebie już wiem, co mam robić w chwilach zwątpienia.

Fajna_babeczka_trojmiasto

Icon

Zapisz się na webinar!

Spotkajmy się 26 kwietnia 2023 roku o godzinie 11:00

ONLINE

Icon

Spotykamy się na żywo już za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Cześć, jestem Monika!

Trenerka sprzedaży. Projektuję ekscytujące kampanie sprzedażowe. Uczę ciekawie mówić o swojej ofercie. Pomaga kobietom spełniać siebie, poprzez wyrażanie się biznesowo w nienachalnej i ludzkiej sprzedaży. Wyciągam Polki z przekonania, że dobry produkt sam się sprzeda, że jak aktywnie wychodzą z ofertą to się narzucają. Dlatego pracuję głównie z kobietami, bo to kobiety, choć robią fantastyczne rzeczy, często nie wychodzą z tym do świata.