Techniki sprzedaży dla nieśmiałych cz. 1

Czujesz, że Twoja oferta jest świetna, ale za mało osób ją docenia? Czujesz podskórnie, że to dlatego, że Ty jesteś zbyt nieśmiała, by ją aktywnie promować? Pomogę Ci!

Spotkajmy się na żywo 1 marca o 11:00

Zapisz się!
Czytaj dalej!
  • Pokażę Ci techniki, które działają bez mówienia kup.
  • Dowiesz się, jakie materiały przygotować, by klienci dołączali do Ciebie bez negocjacji.
Icon
Icon

Ten webinar odmieni Twoje myślenie o sprzedaży! Polubisz sprzedaż, nawet jak jesteś nieśmiała i wrażliwa.

Głównym celem tego webinaru jest pokazanie Ci perspektywy klienta. Co klient potrzebuje zobaczyć, usłyszeć i zrozumieć, zanim podejmuje decyzję zakupową.
Zdecydowanie nie jest to polecenie „kup".

Chcę Ci pokazać, że dobre przygotowanie materiałów marketingowych i sprzedażowych wielokrotnie Ci zaowocuje. Niezależnie jakiego typu biznes prowadzisz i co sprzedajesz.

Zapisz się!

Czego dowiesz się na tym webinarze?

Super ciekawe i ekscytujące, ale też klarowne i proste materiały, które przeprowadzą Twojego klienta przez cały lejek sprzedażowy, jak po sznurku.

Jakie materiały marketingowo- sprzedażowe przygotować?

1

Jak przygotować swoje miejsce stacjonarne do sprzedaży?

Takich technik używają sklepy

i salony, by ich choć dorośli klienci, czuli się jak w sklepie z zabawkami i słodyczami na raz. A dzięki temu sprzedają więcej.

2

Co publikować

w social mediach?

Co publikować w social mediach, by były ciekawe, relacyjne i nienachalne? Jak prowadzić social media, aby nasi odbiorcy czekali na nasze treści, jak na odcinek ulubionego serialu? Dowiesz się, jak korzystać ze storytellingu.

3

IconIconIcon
Dni
Godzin
Minut
Sekund

Spotykamy się na żywo już za:

Zapisz się!

Skorzystasz, jeżeli

Pokażę Ci, jak wykorzystać przestrzeń stacjonarną, by klienci kupowali chętniej i więcej.

Masz swoje miejsce stacjonarne

Dowiesz się, jak zaprojektować ofertę i proces pracy, który sprzedaje za Ciebie.

Sprzedajesz usługi

Spojrzysz na nowe technologie jak na szansę na lepszą, konwersacyjną i empatyczną sprzedaż.

Prowadzisz biznes online

To czego się dowiesz, da Ci solidny fundament i nowy mindset na sprzedaż!

Jakiego procesu kupowania klient oczekuje?

1

Klient, by zdecydował się na zakup, potrzebuje się upewnić, że to co oferujesz jest dla niego.

Potrzebuje dowodów Twojej skuteczności i potrzebuje Ci zaufać.

Jakie wyzwalacze sprzedaży przygotować, by działały za Ciebie?

2

Jestem przekonana, że na Twojej orbicie krąży mnóstwo osób, które zastanawiają się, czy z Tobą współpracować. Zastosuj wyzwalacze sprzedaży, by dodać odrobinę więcej motywacji do kupienia właśnie teraz.

Jak prowadzić storytelling? Jak opowiadać o sobie,

firmie i produktach ciekawie

3

Umiejętność opowiadani historii ma wielką moc. Ma w sobie coś takiego naturalnego i autentycznego.

Na webinarze pokażę Ci przykładowe historie, które warto opowiadać w swoim biznesie. Wreszcie pokażesz swoją unikatową wartość i pokryjesz obiekcje klienta w jednym!

Dlaczego warto?

Szczerze polecam, webinar daje dużo do myślenia

i przewartościowuje podejście do sprzedaży. A Pani Monika Wrona jest bardzo kompetentną osobą

i w bardzo przystępny sposób prowadzi szkolenia.

Maja Czerwonogrodzka

Icon

To było super spotkanie. Bardzo motywujące i otwierające oczy.

Justyna Ndulue
Icon

Moniko ten webinar o przełamywaniu strachu w sprzedaży REWELACJA! Jak on mnie odblokował a ta maksyma: „mam prawo złożyć ofertę, a Ty masz prawo odmówić” zostaje moim mottem. Po wysłuchaniu Ciebie już wiem, co mam robić w chwilach zwątpienia.

Fajna_babeczka_trojmiasto

Icon

Zapisz się na webinar!

Spotkajmy się 1 marca 2023 roku o godzinie 11:00

ONLINE

Icon

Spotykamy się na żywo już za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Cześć, jestem Monika!

Trenerka sprzedaży. Projektuję ekscytujące kampanie sprzedażowe. Uczę ciekawie mówić o swojej ofercie. Pomaga kobietom spełniać siebie, poprzez wyrażanie się biznesowo w nienachalnej i ludzkiej sprzedaży. Wyciągam Polki z przekonania, że dobry produkt sam się sprzeda, że jak aktywnie wychodzą z ofertą to się narzucają. Dlatego pracuję głównie z kobietami, bo to kobiety, choć robią fantastyczne rzeczy, często nie wychodzą z tym do świata.