3 magnetyczne techniki sprzedaży w social mediach
dla nieśmiałych i tych, którzy nie wierzą w social media
Spotkajmy się na żywo 29 lipca o 20:00
To szkolenie odmieni Twoje myślenie o sprzedaży! Polubisz sprzedaż, nawet jak jesteś nieśmiała i wrażliwa.
Głównym celem tego webinaru jest pokazanie Ci perspektywy klienta. Co klient potrzebuje zobaczyć, usłyszeć i zrozumieć, zanim podejmuje decyzję zakupową.
Zdecydowanie nie jest to polecenie „kup".
Chcę Ci pokazać, że dobre przygotowanie materiałów marketingowych i sprzedażowych wielokrotnie Ci zaowocuje. Niezależnie jakiego typu biznes prowadzisz i co sprzedajesz.
Czego dowiesz się na tym szkoleniu?
Super ciekawe i ekscytujące, ale też klarowne i proste materiały, które przeprowadzą Twojego klienta przez cały lejek sprzedażowy, jak po sznurku.
Jakie materiały marketingowo- sprzedażowe przygotować?
1
Jak na nowo uwierzyć, że w social mediach naprawdę da się sprzedawać?
Że są ludzie, którzy będą Cię obserwować. Którzy będą polecać dalej. Którzy będą kupować od Ciebie regularnie.
2
Co publikować
w social mediach?
Co publikować w social mediach, by były ciekawe, relacyjne i nienachalne? Jak prowadzić social media, aby nasi odbiorcy czekali na nasze treści, jak na odcinek ulubionego serialu? Dowiesz się, jak korzystać ze storytellingu.
3
Dla ekspertek
specjalistek
i konsultantek
Dla biznesów stacjonarnych, które promują
się online
Dla biznesów usługowych premium
Dla twórczyń programów premium, które chcą mieć prawdziwy wpływ na klienta
To czego się dowiesz, da Ci solidny fundament i nowy mindset na sprzedaż!
Jakiego procesu kupowania klient oczekuje?
1
Klient, by zdecydował się na zakup, potrzebuje się upewnić, że to co oferujesz jest dla niego.
Potrzebuje dowodów Twojej skuteczności i potrzebuje Ci zaufać.
Jakie wyzwalacze sprzedaży przygotować, by działały za Ciebie?
2
Jestem przekonana, że na Twojej orbicie krąży mnóstwo osób, które zastanawiają się, czy z Tobą współpracować. Zastosuj wyzwalacze sprzedaży, by dodać odrobinę więcej motywacji do kupienia właśnie teraz.
Jak prowadzić storytelling? Jak opowiadać o sobie,
firmie i produktach ciekawie
3
Umiejętność opowiadani historii ma wielką moc. Ma w sobie coś takiego naturalnego i autentycznego.
Na webinarze pokażę Ci przykładowe historie, które warto opowiadać w swoim biznesie. Wreszcie pokażesz swoją unikatową wartość i pokryjesz obiekcje klienta w jednym!
Dlaczego warto?
Justyna Ndule
Super spotkanie, motywujące i otwierające oczy.
Dziękuję, że pomogłaś mi to wszystko poukładać i przywróciłaś wiarę w siebie.
Twórca szkoły tańca we Wrocławiu
Polecam szczerze. Na konsultacjach u Moniki poczułam, że to co mówi jest receptą na moje bolączki.
Velvet_bags1
Dziękuję za owocne spotkanie. Na pewno skorzystam nie raz z Twojej oferty szkoleniowej.
Bożena Biernat
Zapisz się na szkolenie!
Spotkajmy się 29 lipca 2025 roku o godzinie 20:00
ONLINE
Spotykamy się na żywo już za:
Hej, jestem Monika Wrona
Trenerka sprzedaży i strateżka biznesów online. Projektuję ekscytujące kampanie sprzedażowe, które generują realne wyniki – największa kampania, jaką do tej pory uruchomiłam, osiągnęła 575 tys. zł.
Jestem autorką programów biznesowych takich jak Kampania Premium i Akademia Sprzedaży, gdzie dzielę się swoją metodologią łatwego i nienachalnego sprzedawania. Uczę, jak projektować skuteczne kampanie i sprzedawać w sposób, który jest zgodny z Tobą i Twoimi wartościami. Prowadzę kilka programów biznesowych i ciągle dostaję pytania: „Monika, masz inspiracje na rolki sprzedażowe?”„Jak mogę to nagrać, co powiedzieć?” „Jak stworzyć nagłówek i skuteczne Call to Action?” „Jak pokazać case studies i budować autorytet?”I tak – mam! Przez lata pracy zebrałam ogromną bazę inspiracji, które teraz oddaję w Twoje ręce w postaci tego przewodnika