Dołacz teraz

Dołącz do Audytu marki z bonusami

Zobacz webinar

DAYS
HOURS
MINUTES
SECONDS

Zobacz webinar;
Zaprojektuj ekscytującą kampanię sprzedażową

Angażuj odbiorców, opowiadaj historie, buduj zaufanie i z lekkością pozyskuj klientów!

Dołacz już teraz

Audyt marki

Przed ekscytującą kampanią sprzedażową

449 zł

Tylko 4 miejsca

Czytaj dalej
Dołącz teraz

Planujesz kampanię sprzedażową lub lunch nowej oferty

Ogromnie wierzysz w potencjał swoich ofert i pragniesz, by mnóstwo osób się o nich dowiedziało. Podczas analizy zobaczysz, czy masz wszystko przygotowane przed kampanią.

Czujesz się jak w kołowrotku. Ciągle coś robisz i przełączasz się między zadaniami. Wiesz, że nie wykorzystujesz swojego potencjału. Masz dość domyślania się samodzielnie, w jakim pójść kierunku.

Czujesz, że nie masz czasu zarabiać więcej

Chcesz od początku sobie wszystko poukładać. Przygotować dobre oferty, komunikację, działania, które realnie rozwiną Twój biznes. Nie chcesz zgadywać, chcesz wiedzieć, co robić.

Jesteś młodą marką

Pilnie potrzebujesz audytu marki jeżeli:

IconIconIconIconIconIcon

W audycie marki najważniejsze jest to, w jakim momencie swojego biznesu jesteś i to, w jakim kierunku chcesz pójść. Ta analiza ma pomóc Ci zaprojektować kroki dotarcia do miejsca, w którym chcesz być biznesowo.

Dla kogo jest audyt marki?

Dla biznesów online, eksperckich, usługowych i produktowych

Dla biznesów stacjonarnych, które promują się nie tylko online

Dla marek osobistych, które chcą zmonetyzować swoje działania

IconIconIcon

Dla liderek posiadający ambitny zespół, który może dowozić więcej

Icon

Jakie dokładnie obszary biznesowe sprawdzę?

Gwarantuję Ci:

✔ Przyjemną nieoceniającą atmosferę spotkania. Jestem tu, by Ci pomóc, nie oceniać.

✔ Jasne wyjaśnienie nudnych podstaw biznesowych, byś wiedziała na jakich filarach opierać biznes.

✔ Zaangażowanie i zrozumienie Twojej obecnej sytuacji biznesowej.

✔ Zobaczysz mapę miejsca w którym chcesz być.

✔ Inwestycja w Audyt marki jest całkowicie bezpieczna i może Ci się zwrócić już po chwili.

Zamawiam Audyt marki

Audyt marki

Zamiast brać kolejną magiczną pigułkę, która ma uratować Twój biznes, a Ciebie znieczulić na odpowiedzialności za niego, przyjdź na empatyczny audyt marki i zobacz, czym naprawdę warto się zająć.

Nidy wcześniej nie korzystałam z formy audytu. Przed spotkaniem byłam ciekawa i podekscytowania co uda się znaleźć. Audyt dał mi szerszy obraz, który trudno jest zobaczyć samodzielnie w swojej firmie, bo się siedzi w środku. Ten audyt był spojrzeniem z zewnątrz. Spojrzeniem z lotu ptaka. Zobaczyłam, co robię super w swoim biznesie, a czym powinnam się jeszcze zaopiekować. Monika ma łatwość łączenia kropek i podpowiadania prostych i innowacyjnych rozwiązań. Przeprowadza audyt z dużą uważnością. Polecam wszystkim osobom, które mają marki osobiste i pracują solo. Monika obiektywnie spojrzy na Twój biznes. Bez emocji, bez przywiązań bez przekonań, a jednocześnie z uważnością. Jest i wiedza i konkret jest i przeliczenie opłacalności. Ale bez wyrachowania, jest po prostu koncentracja na tym co chcesz osiągnąć.

- Mava Targosz

www.lisiamatka.pl/

Audyt marki

Inwestowanie w szkolenia i kursy biznesowe, bez robienia regularnych analiz biznesowych, jest jak zwiedzanie bez mapy i planu. Możesz trafić na coś fajnego, ale możesz też ominąć najfajniejsze atrakcje.

1

Zamów analizę biznesową opłacając swoje miejsce przez sklep.

Po zakupie otrzymasz dostęp do kalendarza z terminami do wyboru.

Uzupełnij ankietę wstępną - 5 pytań o Twój biznes.

Na podstawie Twojej ankiety, przygotuje dla Ciebie odpowiedni dokument analizy.

Połącz się ze mną poprzez GoogleMeet na 60-90 min spotkanie.

To indywidualne spotkanie, podczas którego przez 100% czasu pochylimy się nad Twoim biznesem. Poprowadzę Cię empatycznie przez taką analizę. Analiza ma formę checklisty.

Po spotkaniu, w przeciągu 48h, otrzymasz zalecenia do wdrożenia.

Już podczas analizy będziesz wiedziała, którymi obszarami warto się zająć. Jeżeli będziesz gotowa na dalszą współpracę, pomogę Ci wdrożyć ten plan.

2

3

4

Wyobraź sobie, że...

✔ Wiesz, co robić, by osiągnąć swoje cele biznesowe i sprzedażowe. Robisz to z pewnością siebie. Idziesz jak po sznurku. Podoba Ci się proces.

✔ Widzisz z lotu ptaka swój biznes, znasz swoją strefę geniuszu i na niej się skupiasz.

✔ Wiesz, które obszary są do poprawy i co robić, by je poprawić.

Korzystałam z audytu u Moniki w ramach 5 miesięcznego Mastermind-u i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona ilością informacji, które otrzymałam. Audyt był bardzo szczegółowy i otrzymałam konkretne wskazówki wraz z instrukcją, co powinnam zmienić i co wdrożyć. Taki audyt powinien przejść każdy, kto chce rozwijać swój biznes online.

- Anna Bętkowska www.betkowska.com/

Pragniesz zakończyć etap finansowych dram, erę wacików i dojść do umiejętności, dzięki którym będziesz czuła i wiedziała, że od teraz wszystko jest dobrze? Odpowiedziałaś na tak? A więc chodź! Pracujmy razem! Mówią, że nie czeka Cię nic lepszego.

Icon

Moje motto

Nie jesteś w stanie ustalić realistycznie swoich celów sprzedażowych i obiektywnie spojrzeć na swój biznes, bo zawsze widzisz swoją działalność przez pryzmat swoich pragnień, ambicji i poświęconego czasu. To zamydla i zniekształca obraz.

Emilia Zajkowska

Mariola Kędzierska

Opienie po współpracy indywidualnej

Nie spodziewałam się, że Audyt opracowany przez Monikę tak konkretnie pokaże, które elementy w procesie sprzedaży są mocne i zaopiekowane, które traktuję po macoszemu (ze stratą dla siebie i dla klientów), a których wręcz brakuje. Mam po nim jasną listę rzeczy do zrobienia, ale też rozumiem lepiej, dlaczego one są takie ważne i mam motywację do działania dzięki temu. Monika świetnie doradza, dopasowując porady do osobowości i stylu prowadzenia biznesu, ma do tego naprawdę dużo nieszablonowych pomysłów, jak jeszcze możemy być lepsze w sprzedaży. Ogromna wiedza na temat psychologii klienta, technik sprzedaży jest podana naprawdę w przystępny sposób, a do tego atmosfera audytu jest bardzo przyjazna. Myślę, że szczególnie skorzystają takie osoby, które mają naprawdę fajny produkt, a ciągle brakuje im wyników sprzedażowych i nie bardzo wiedzą, jak podejść do tego tematu systemowo. Jestem bardzo zadowolona i do teraz do audytu wracam.

- Sylwia Hennek bambusowysen.pl/

Do audytu podchodziłam z ciekawością, ale i obawą - jestem perfekcjonistką i cały czas miałam wrażenie, że procesy w mojej firmie potrzebują wielu zmian. Audyt upewnił mnie, że idę w dobrym kierunku i empatycznie otoczył opieką mój biznes, ale także wskazał „wąskie gardła” i miejsca, w których małe zmiany dadzą duży efekt. Małymi krokami wdrażam krok po kroku poprawki i widzę, że pracuje mi się o wiele lepiej, a co więcej: w poniedziałek rano nie panikuję przed otwarciem komputera :) polecam każdemu, kto chce poukładać swoją działalność i też uczynić ją bardziej kryzysoodporną!

- Adrianna Promis adrianna.com.pl

Opłacasz zamówienie na stronie.

Dostajesz dostęp do kalendarza i umawiasz się na spotkanie.

W wyznaczonym terminie spotykamy się online.

Wspólnie analizujemy co jest super a co można poprawić.

Jeżeli będziesz gotowa na współpracę pomogę Ci wdrożyć zalecenia z audytu.

Jak działa audyt marki?

Spotykamy się online przez GoogleMeet na 60-90 minutową Audyt marki

Zamawiam audyt
IconIconIconIconIcon

365

IconIconIcon

Cześć, jestem Monika!

Jestem jedną z nielicznych trenerek sprzedaży. Projektuję ekscytujące kampanie sprzedażowe. Uczę ciekawie mówić o swojej ofercie. Pomaga kobietom spełniać siebie, poprzez wyrażanie się biznesowo w nienachalnej i ludzkiej sprzedaży. Wyciągam Polki z przekonania, że dobry produkt sam się sprzeda. Przez wiele lat pracowałam stacjonarnie w banku. W online od ponad 6 lat rozbiłam już nie jeden szklany sufit.


Klientki chciały mnie często wynająć na jedno szkolenie. Jeden trening. Kampanię sprzedażową lub lunch nowej oferty.

Kiedyś tak rozumiałam swoją pracę. Dziś działam inaczej. Nie daje wskazówek bez dogłębnej analizy. Chcę holistycznie poznać Twój biznes. Twoje marzenia i aspiracje. Chcę pomóc Ci odkryć Twoją strefę geniuszu i pomóc Ci rozwinąć sprzedaż na stały wysoki poziom. Stąd pomysł na prosty plan rozwoju sprzedaży.


Każda Kobieta, która tworzy swój biznes jest wyjątkowa i — właśnie dlatego! — każda potrzebuje odnaleźć własną biznesową drogę do wyrazistości i pewności. Nie ważne ile nie wiem wyjdzie Ci naprzeciw. Bądź po swojej stronie. Bądź śmiała! Na pewno Ci się uda!