6- tygodniowy plan promocji
Twojego kursu lub programu
Dagmara Anuszczyk
Ponad 300 tys z tej kampanii...
Agata Witkowicz
Rekordowe 50 tysięcy...
Kultura Sprzedaży - Monika Wrona
Co znajdziesz w tych materiałach?
Materiały zostały przygotowane z myślą o pomocy Ci w zaplanowaniu kampanii promocyjnej Twojej oferty
Rodzaje kampanii sprzedażowych
Poznasz cztery rodzaje kampanii sprzedażowych. Od takich od, których warto zacząć małych opartych na marketingu szeptanym po takie zaawansowane z kilkoma kanałami sprzedaży. Dowiesz się co wziąć pod uwagę przed planowaniem kampanii.
Rozpisane zadania na 6 tygodni
Zobaczysz przykładowe zadania rozpisane na 6 tygodni kampanii. Dowiesz się, na czym się skupić w każdym tygodniu. Pomoże Ci to ustalić priorytety.
Checklista kampanii
Ściągniesz na swój komputer wygodną checklistę kampanii. Dzięki niej nie zapomnisz o najważniejszych elementach kampanii. Dostaniesz w jednym miejscu wiele propozycji zadań.
Co znajdziesz w tym materiale PDF?
Rodzaje kampanii sprzedażowych ?
Zadania na 6 tygodni kampaii
Checklistę kampanii sprzedazowej
Chcesz pobrać PDF
i zaplanować kampanię? Zapisz się poprzez ten formularz ↓
Opinie klientów
Zobacz co, napisały osoby, które już skorzystały z mojej pomocy.
Mam za sobą już kilkanaście kampanii sprzedażowych mojego programu premium, ale jeszcze nigdy nie udało mi się osiągnąć takiego wyniku jak z Moniką - ponad 50 tysięcy przychodu! Świeże spojrzenie, świetne pomysły, podpowiedzi, genialny zmysł strategiczny i mega wsparcie -polecam gorąco pracę z Moniką!
- Agata Witkowicz
Homestagerki Online
Kasia Krzywicka
Polecam współpracę z Moniką każdej zajętej przedsiębiorczyni. Pomaga to nadać strukturę i formę naszym działaniom.
Cześć, jestem Monika!
Trenerka sprzedaży i strateżka biznesów online. Projektuję ekscytujące kampanie sprzedażowe, które generują realne wyniki – największa kampania, jaką do tej pory uruchomiłam, osiągnęła 575 tys. zł.Jestem autorką programów biznesowych takich jak Kampania Premium i Akademia Sprzedaży, gdzie dzielę się swoją metodologią łatwego i nienachalnego sprzedawania. Uczę, jak projektować skuteczne kampanie i sprzedawać w sposób, który jest zgodny z Tobą i Twoimi wartościami. Wyciągam Polki z przekonania, że dobry produkt sam się sprzeda, że jak aktywnie wychodzą z ofertą to się narzucają.