6- tygodniowy plan promocji

Twojego kursu lub programu

Dagmara Anuszczyk

Ponad 300 tys z tej kampanii...

Agata Witkowicz

Rekordowe 50 tysięcy...

Kultura Sprzedaży - Monika Wrona

Co znajdziesz w tych materiałach?

Materiały zostały przygotowane z myślą o pomocy Ci w zaplanowaniu kampanii promocyjnej Twojej oferty

Rodzaje kampanii sprzedażowych

Poznasz cztery rodzaje kampanii sprzedażowych. Od takich od, których warto zacząć małych opartych na marketingu szeptanym po takie zaawansowane z kilkoma kanałami sprzedaży. Dowiesz się co wziąć pod uwagę przed planowaniem kampanii.

Rozpisane zadania na 6 tygodni

Zobaczysz przykładowe zadania rozpisane na 6 tygodni kampanii. Dowiesz się, na czym się skupić w każdym tygodniu. Pomoże Ci to ustalić priorytety.

Icon

Checklista kampanii

Ściągniesz na swój komputer wygodną checklistę kampanii. Dzięki niej nie zapomnisz o najważniejszych elementach kampanii. Dostaniesz w jednym miejscu wiele propozycji zadań.

Icon

Co znajdziesz w tym materiale PDF?

Rodzaje kampanii sprzedażowych ?

Zadania na 6 tygodni kampaii

Checklistę kampanii sprzedazowej

Chcesz pobrać PDF

i zaplanować kampanię? Zapisz się poprzez ten formularz ↓

Opinie klientów

Zobacz co, napisały osoby, które już skorzystały z mojej pomocy.

ImageImage

Mam za sobą już kilkanaście kampanii sprzedażowych mojego programu premium, ale jeszcze nigdy nie udało mi się osiągnąć takiego wyniku jak z Moniką - ponad 50 tysięcy przychodu! Świeże spojrzenie, świetne pomysły, podpowiedzi, genialny zmysł strategiczny i mega wsparcie -polecam gorąco pracę z Moniką!

- Agata Witkowicz

Homestagerki Online

Kasia Krzywicka

Image

Polecam współpracę z Moniką każdej zajętej przedsiębiorczyni. Pomaga to nadać strukturę i formę naszym działaniom.

Cześć, jestem Monika!

Trenerka sprzedaży i strateżka biznesów online. Projektuję ekscytujące kampanie sprzedażowe, które generują realne wyniki – największa kampania, jaką do tej pory uruchomiłam, osiągnęła 575 tys. zł.Jestem autorką programów biznesowych takich jak Kampania Premium i Akademia Sprzedaży, gdzie dzielę się swoją metodologią łatwego i nienachalnego sprzedawania. Uczę, jak projektować skuteczne kampanie i sprzedawać w sposób, który jest zgodny z Tobą i Twoimi wartościami. Wyciągam Polki z przekonania, że dobry produkt sam się sprzeda, że jak aktywnie wychodzą z ofertą to się narzucają.